Începută în 1 august la Cluj Napoca, caravana Ghiţă Mureşan Summer Camp Tour a ajuns la final, încheindu-se pe litoral în 24 august, după ce a trecut prin Timişoara, Braşov, Bucureşti şi Constanţa. Mai bine de 600 de copii din cele 5 oraşe s-au bucurat de antrenamentele gratuite supervizate de celebrul baschetbalist Ghiţă Mureşan.

header-ghita

Turneul s-a desfăşurat în aer liber, în parcările unor supermarketuri unde au fost amplasate corturi gigant pentru derularea antrenamentelor. Copiii au fost împărţiţi pe grupe în funcţie de vârstă şi nivelul avut în baschet, primind tricouri colorate diferit pentru fiecare echipă. Atmosfera a fost plină de voie bună, cei mici fiind încântaţi atât de jocul în sine, de întrecerea dintre echipe, cât şi de prezenţa şi aprecierile vedetei Ghiţă Mureşan.

Proiectul „Ghiţă Mureşan Summer Camp” se află la a 5-a ediţie, anul acesta fiind pentru prima dată când se dezvoltă la nivel naţional. Obiectivul proiectului a fost acela de a arăta frumuseţea baschetului, dar şi beneficiile pe care practicarea acestui sport le aduce copiilor. „Prin practicarea sportului copiii sunt mai sănătoşi, mai veseli, mai dornici de învăţătură, socializează şi comunică mai uşor. Trebuie să se pună mai mare accent pe sport în şcoli, pentru că sportul formează caractere”, declară marele nostru sportiv Ghiţă Mureşan.

DSC_0255

„Am pornit organizarea acestui turneu cu încrederea că va fi un succes, cu anticiparea  bucuriei pe care copiii o vor avea practicând baschetul alături de Ghiţă Mureşan. Ne-am implicat în organizarea turneului, asigurând tot ce ţine de suportul comunicaţional şi logistic pentru ca evenimentul să se desfăşoare în cele mai bune condiţii. Credem că este nevoie şi sprijinim acest gen de iniţiative care ajută la promovarea sportului în România.” – Dan Olteanu, partner manager al Respect Media.

Evenimentul „Ghiţă Mureşan Summer Camp Tour 2011” a fost organizat de către Respect Media în parteneriat cu Banca Transilvania şi Intersport, alături de Orange, Western Union, PMA, Aqua Caprpatica, Alpro, Snack Attack, Life Care, Reghina Blue, Hotel Royal, Hotel Cubix, Lunch Box, Euphoria, Bella Italia, precum şi mall-urile: Polus Center Cluj, Iulius Mall Timişoara, Complex Comercial Carrefour Braşov, Băneasa Shopping City Bucureşti, Complex Comercial TOM Constanţa. Turneul este promovat de partenerii media TVR, Realitatea TV, Kiss FM, Trilulilu.ro, Zile şi Nopţi, Gazeta Sporturilor, precum şi de parteneri media locali: Monitorul de Cluj, time4news.ro, stiridecluj.ro, Radio Constanţa, Radio Vacanţa, Radio Timişoara, Radio Nova, Radio Neptun, TV Neptun, Nova TV, TVR Timişoara.